ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԼՈԳԻՍՏԻԿ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ԵՐԹՈՒՂԻՆԵՐԻ ՕՊՏԻՄԱԼԱՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔՈՒՄ ԲԵՌՆԱՓՈԽԱԴՐՄԱՆ ԾԱԽՍԵՐԻ ԿՐՃԱՏՄԱՆ ԷԿՈՆՈՄԵՏՐԻԿ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##-:
https://doi.org/10.52276/25792822-2025.1-35Բանալի բառեր-:
բեռնափոխադրման ինտենսիվություն, լոգիստիկ ենթակառուցվածքներ, Հյուսիս-հարավ ավտոճանապարհ, ռեգրեսիոն մոդել, տրանսպորտային ծախսերԱմփոփում
Հայաստանի Հանրապետության աշխարհագրական դիրքը, դեպի ծով անմիջական ելքի բացակայությունը, արևելքից և արևմուտքից սահմանների շրջափակումը, ինչպես նաև գյուղատնտեսության ոլորտում արտադրության օրեցօր նվազող ծավալները խոչընդոտում են տնտեսական զարգացումը։ Ուստի կարևորվում են լոգիստիկ համակարգում նոր ենթակառուցվածքների շահագործումը, բեռնափոխադրումների արդյունավետ կառավարմամբ տրանսպորտային ծախսերի կրճատումը: Հետազոտության շրջանակում խնդիր է դրվել էկոնոմետրիկ հաշվարկներով բացահայտել հանրապետությունում կառուցվող ճանապարհային ենթակառուցվածքների տնտեսական շահավետությունը, տնտեսամաթեմատիկական մոդելների կիրառմամբ նվազեցնել լոգիստիկ ծախսերը, ավելացնել բեռնափոխադրումների ծավալները, ինչը զգալիորեն կբարձրացնի Հայաստանի դերը միջազգային առևտրում։
Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
Ինչպես մեջբերել
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Copyright (c) 2025 Տիգրան Ղլիջյան

Այս աշխատանքն արտոնագրված է որպես a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Creative Commons Attribution-Non-Commercial (CC BY-NC). CC BY-NC allows users to copy and distribute the article, provided this is not done for commercial purposes. The users may adapt – remix, transform, and build upon the material giving appropriate credit, providing a link to the license. The full details of the license are available at https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/.