ԱՆԱՍՆԱԲՈՒԺԱԿԱՆ ԼԱԲՈՐԱՏՈՐԻԱՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԻ ԵՎ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԲՐՈՒՑԵԼՈԶԻ ՀԱՄԱՃԱՐԱԿԱԲԱՆԱԿԱՆ ԻՐԱՎԻՃԱԿԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԵՎՈՐ ԳՈՐԾՈՆ
Բանալի բառեր-:
ախտորոշում, բրուցելոզ, գիտելիքի գնահատում, թերի գիտելիքներ, լաբորատոր մասնագետ, հարցաշարԱմփոփում
Մշակված հարցաշարի միջոցով կատարվել է Հայաստանում անասնաբուժության ոլորտում բրուցելոզի ախտորոշում իրականացնող լաբորատոր մասնագետների գիտելիքների և գործնական հմտությունների գնահատում։ Գրանցված բաց
թողումները և թերացումները կարող են էական ազդեցություն գործել գյուղատնտեսական կենդանիների շրջանում բրուցելոզի ախտորոշման և համաճարակաբանական վերլուծության վրա։ Ուստի անհրաժեշտ է վերանայել լաբորատոր մասնագետների պատրաստման և վերապատրաստման գործող մեխանիզմները, ինչը կնպաստի հանրապետությունում բրուցելոզի համաճարակաբանական իրավիճակի ճշգրիտ գնահատմանը։
Ներբեռնումներ
Հրատարակվել է
Ինչպես մեջբերել
Թողարկում
Բաժին
Արտոնագհր
Creative Commons Attribution-Non-Commercial (CC BY-NC). CC BY-NC allows users to copy and distribute the article, provided this is not done for commercial purposes. The users may adapt – remix, transform, and build upon the material giving appropriate credit, providing a link to the license. The full details of the license are available at https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/.